אנא קרא בעיון את השאלות הנפוצות לתהליך הרכישה באתר.
במידה ונותרת ללא תשובה לא להסס, ניתן לשלוח לנו הודעה באמצעות טופס צור קשר או להתקשר בטלפון 051-650-3283 או הכי פשוט, לשלוח הודעת ווטסאפ.

איך מבצעים רכישה באתר?
מאוד פשוט –בוחרים את הדגם בו מעוניינים, את הכמות שרוצים להזמין, לוחצים על כפתור”הוספה לסל” וממלאים את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה.

האם צריך להרשם לאתר?
ניתן להירשם לאתר בקלות בעת ההזמנה ובכך לעקוב אחר סטטוס ההזמנה, מספרי מעקב וכו’. ההרשמה לאתר אינה חובה וניתן לבצע הזמנות כאורח.

הזמנתי מוצר במשלוח, מה עושים עכשיו?
אין צורך בכל פעולה נוספת. המוצר שהזמנת יגיע ישירות אליך לפי הכתובת שציינת בטופס ההזמנה עם שליח עד הבית בהתאם לבחירתך. זמן אספקת המוצר הינו עד 5 ימי עסקים.
בדרך כלל ההזמנות מגיעות לאחר 2-3 ימי עסקים.
לתשומת לבך – ימי עסקים = ימי ב’ עד -ה’ שאינם ערבי חג, חגים או חוה”מ.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתר לגוהיטס בטוח?
חד משמעית – כן! פרטיות לקוחותינו ואבטחת המידע נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו לכן אנו משתמשים בתקן האבטחה המתקדם ביותר PCI ומתעדכנים בפיתוחים החדשים ביותר בתחום.
פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר בשום שלב.

מה קורה אם המוצר לא הגיע אלי בזמן?
במידה והמוצר לא מתקבל בזמן אנו עורכים בירור אצל המשלחים איתם אנו עובדים (DHL, UPS, FEDEX ודואר ישראל) במידה והמשלוח אבד הזמנתך תבוטל וחשבונך יזוכה במלוא סכום הרכישה. תהליך זה עשוי לקחת עד 21 ימי עסקים.

כיצד ניתן לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
מייד לאחר אישור ההזמנה תקבל אימייל המכיל את כל פרטי ההזמנה. בשורת הנושא כתוב גם כן מספר ההזמנה, מספר זה ילווה את תהליך הרכישה. במידה ולא קיבלתם אימייל, תמיד כדאי לבדוק את תיבת דואר הזבל (ספאם).

מעקב משלוחים – איך אוכל לעקוב אחר המשלוח שלי?
לאחר שאנחנו מקבלים את הזמנתך אנחנו מעדכנים אותך במייל שההזמנה אושרה.
לאחר מכן תקבל מייל בכל סטטוס שההזמנה נמצאת בו וכאשר תשלח אלייך תקבל את מס’ המעקב של המשלוח.

חפש לפי שם או מספר קטלוגי

Back to Top
מוצר נוסף לסל הקניות