יש לגו לכולם!

לגו, מותג משחקי הילדים הנמכר בעולם במחיר הוגן ושפוי

רק בלגוהיטס תמצאו את מגוון ערכות הלגו הגדול בישראל במחירים ללא תחרות. מעכשיו לא צריך לשלם ביוקר עבור מותגי הלגו.
בין ערכות הלגו אפשר למצוא את לגו דופלו, לגו נינג’ה גו, לגו הארי פוטר, לגו מלחמת הכוכבים ועוד. ענקית הצעצועים הדנית, השיקה ערכות מדהימות ומפתיעות נוספות כמו מריו, עולם היורה ועוד…

באנו להוריד מחירים, שווה להשוות! כן גם מול איביי ואמזון!

 

חם מבלוג לגו

רקע על לגו

לגו הוקמה בדנמרק בשנת 1932 ע”י משפחת קירק, החברה עברה מאב לבן וכיום היא בבעלותו של קג’לד, נכדו של מייסד חברת לגו. חברת לגו היא חברה פרטית בבעלות משפחת קירק הנמצאת בדנמרק. חברת לגו מתבססת על הלבנים המפורסמים בעולם ובפעילותיה היא עוסקת בפיתוח היצירתיות של הילדים באמצעות משחק ולמידה. בלגו מאמינים כי הרכבת הלגו מפתחת את הדמיון והיצירתיות אצל הילדים. חברת לגו מספקת כיום צעצועים רבים ומאמינה כי אלו עוזרים להתפתחותם של ילדים. יצירתיות היא היכולת לבוא עם רעיונות לדברים חדשים, מפתיעים ובעלי ערך רב. היצירתיות, משלבת היגיון וחשיבה. העוזרים להתפתחותו של הילד. לגו משווקת את מוצריה ביותר מ 130 מדינות בעולם. בחברת לגו מועסקים כ 10,000 עובדים, והיא יצרנית הלגו הרביעית.

משמעות השם לגו

המילה לגו הינה מילה בדנית או יותר נכון שתי מילים אשר מרכיבות את המילה לגו. בדנית זה “leg godt” כלומר “לשחק טוב”.

העיקרון של חברת לגו, משחק פשוט ואיכותי אשר תורם רבות לילד. במהלך כמעט 80 השנים האחרונות, עברה חברת לגו כברת דרך ארוכה. במונחים של מכירות, חברת לגו הינה הרביעית בגודלה בעולם.

הלבנים של לגו הוא המוצר החשוב ביותר החברה וזו הסיבה שבקבוצת לגו גאים על התואר שניתן להם פעמיים – “צעצוע של המאה”. מוצרי החברה עברו פיתוח נרחב במשך השנים – אבל הבסיס נשאר דומה, לבנים מסורתיים של לגו.

הלבנים במתכונתו הנוכחית הושקה בפעם הראשונה בשנת 1958.עיקרון השילובים של הלבנים עם לבנים אחרות היה נראה כמשהו ייחודי, ודבר זה הציע אפשרויות בנייה בלתי מוגבלות. ואפשר שפע של רעיונות יצירתיים למשחק. גם כאשר חברת לגו הייתה חברה קטנה וגם כשגדלה להיות אחת החברות המרכזיות בתחום, היא לא שכחה את עקרונותיה. המותג לגו הוא מותג מחייב. וגם הצרכנים יודעים, שכאשר קונים את אחד המוצרים של חברת לגו מצפים שהמוצר יהיה איכותי ומקורי. המותג לגו התאחד עם המותג דופלו. יש עוד המון סוגים של לגו כגון. לגו ninja go, דופלו,סיטי,מלחמת הכוכבים ועוד…

לגו- הבחירה הנכונה

רבים שמעו על לגו ואף שיחקו בו בגילאים צעירים. אך כאשר מגיע הרגע בו הם צריכים לבחור לגו כמתנה למתבגר או לאחד מילדיהם הם מוצאים את עצמם עומדים חסרי אונים מול ההיצע העצום של סוגי הלגו. מטרתו של מאמר זה הוא לעזור בבחירה של הלגו המתאים ביותר לדרישותיו של הלקוח.הדבר הראשון אותו יש לעשות, הוא להחליט מהו הדגם המתאים לאותו ילד לו מעוניינים לקנות לגו. הצעד הראשון יהיה כניסה לאתר המקוון של לגוהיטס או כל חברה אחרת המשווקת לגו בישראל. בחירה של הקטגוריה המתאימה לגילו ותחומי העניין של הילד ולאחר מכן בחירה של הדגם אותו מעוניינים לקנות. כיום יש אפשרות לקנות באמצעות אתר האינטרנט או לפנות אל החנות עם מספר הדגם ולקנות אותו.

בדיקת הלגו אותו בוחרים

חשוב לקחת בחשבון כי כל קופסת לגו כוללת מספר שונה של חלקים ומתאימה לגילאים שונים ולכן חשוב לבדוק מהי התכולה של הקופסה אותה מעוניינים לקנות ולקבוע סופית כי היא אכן מתאימה לדרישות שלכם ולנתונים של הילד שיקבל את הלגו כמתנה:

  • גיל- הלגו חייב להתאים לגיל של הילד. בחירה של דגם מורכב מדי יכולה להיות קשה מדי לביצוע עבור הילד ולגרור תסכולים מיותרים מצידו.
  • תחום- תמיד יש לוודא כי אותו מודל אותו בוחרים עבור הילד אכן משתייך לתחום שמעניין אותו. תהיה זו טעות לקנות למתבגר לגו ארכיטקטורה שכולל כמה מאות חלקים של מודל בניין האופרה של סידני, אם הילד מתעניין ברכבי שטח מורכבים ויש אפשרות לקנות לו מודל מתאים יותר להרכבה.
  • מספר חלקים- חשוב מאוד להיות מודעים למספר החלקים בקופסה. ההמלצה הראשונית היא לבחור את מספר החלקים בהתאם לגיל, אך חשוב לקחת בחשבון האם לאותו ילד יש ניסיון בבנייה של דברים.
  • אם יש לו ניסיון בכך (גם אם לא מדובר על לגו) יכול להיות שיהיה זה חכם לקנות לו לגו של 500 או 600 חלקים אשר יאתגר אותו.
  • יצרן- תמיד חשוב לוודא כי היצרן הוא ‘לגו’. נכון להיום יש זיופים רבים בשוק.
  •  
  • חברה- יש לקנות את הלגו מחברה אמינה המשמשת כמשווק מורשה של לגו, כמו למשל חנות חברת לגוהיטס הידועה בשל לקוחותיה המרוצים והמוניטין המוצלח שנבנה לה.
  • קנייה- חשוב לדעת כי הכי משתלם לקנות לגו באמצעות חנויות בישראל ולא באמצעות שליחות מחו”ל. אם בכל זאת תבחרו לקנות מחנות בחו”ל תצטרכו לקחת בחשבון כי יש לחשב גם את משקל החבילה וכן את הגודל שלה ולהוסיף זאת למחיר המוצר והמחיר הבסיסי של המשלוח.

אמנם הלגו הראשון היה עשוי מקוביות עץ שחוברו אחת לשנייה, רעיון שהגה נגר מדנמרק בשם אולה כריסטיאנסן, אך מהר מאוד קוביות אלו הוחלפו באבני הרכבה מחומר פלסטיק וזאת משום המשקל הקל, הבטיחות של חומר זה והגמישות שלו. חשוב לדעת כי המוצרים של חברת לגו משווקים בישראל על ידי יבואנים/זכייני החברה וכי המוצרים של החברה משווקים ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם וידועים כמשחקים שעוזרים לילדים ולבני נוער לפתח כישורים רבים, כמו למשל יצירתיות ועוד

הדרך המהירה והיעילה ביותר להזמנה היא באמצעות אתר האינטרנט של היבואן. היתרונות כאן באים לידי ביטוי בדברים הבאים: .

ממשק ידידותי- הממשק של האתר ידידותי למשתמש וניתן להגיע אל כל מוצר בקלות ולבצע את פעולות הרכישה על ידי לחיצת כפתור פשוטה.

רכישה מהירה- ניתן לרכוש את המוצרים השונים במהירות.זמינות וגמישות- אין הגבלה של לוחות זמנים וכל אחד יכול להזמין ממוצרי האתר בכל יום ובכל שעה בהם הוא מעוניין.

  • קטלוג מעודכן- קטלוג באתר תמיד יהיו מעודכן. בנוסף הקטלוג מחולק בצורה נוחה לקונה הפוטנציאלי. יש קטגוריה המותאמת לילדים וקטגוריה המותאמת לבני נוער. בנוסף, יש אפשרות להזמין אביזרים מיוחדים לבנייה ולגו המתאים במיוחד לילדות

סוגים שונים של לגו

כיום יש סוגים שונים של לגו, אם מדובר על לגו המבוסס על דמויות מסדרות טלוויזיה. לגו ninja go, אדריכלות, טכני לפעוטות ועוד. לכן, חשוב שכל אחד יבצע אפיון מתאים ויבחר את הקטגוריה המתאימה ביותר. דבר זה יאפשר התייעלות והזמנה מהירה באתר האינטרנט. סוגי הלגו נחלקים פעמים רבות בהתאם לגודלם. ככל שהלגו גדול יותר כך הוא מתאים לגילאים בוגרים יותר:

גודל רגיל- זה מיועד לגילאי שלוש ומעלה.

  • דופלו- הגודל של זה הוא פי שניים מהלגו הרגיל וקהל היעד שלו הוא פעוטות עד גיל שלוש.
  • טריו- מתאים לתינוקות, שכן גודלו הוא פי שלוש והוא אינו יכול להוות סיכון כלשהו. התחומים של לגו זה מתאימים להתפתחות הטבעית של התינוקות.

 

חפש לפי שם או מספר קטלוגי

Back to Top
מוצר נוסף לסל הקניות