לגו- בוחרים את הדגם המתאים

רבים שמעו על לגו ואף שיחקו בו בגילאים צעירים, אך כאשר מגיע הרגע בו הם צריכים לבחור לגו כמתנה למתבגר או לגו לאחד מילדיהם הם מוצאים את עצמם עומדים חסרי אונים מול ההיצע העצום של סוגי הלגו. מטרתו של מאמר זה הוא לעזור בבחירה של הלגו המתאים ביותר לדרישותיו של הלקוח. הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא להחליט מהו הדגם המתאים לאותו ילד לו מעוניינים לקנות לגו. הצעד הראשון יהיה כניסה לאתר המקוון של לגוהיטס או כל חברה אחרת המשווקת לגו בישראל, בחירה של הקטגוריה המתאימה לגילו ותחומי העניין של הילד ולאחר מכן בחירה של הדגם אותו מעוניינים לקנות. כיום יש אפשרות לקנות באמצעות אתר האינטרנט או לפנות אל החנות עם מספר הדגם ולקנות אותו.

בדיקת הלגו אותו בוחרים

חשוב לקחת בחשבון כי כל קופסת לגו כוללת מספר שונה של חלקים ומתאימה לגילאים שונים ולכן חשוב לבדוק מהי התכולה של הקופסה אותה מעוניינים לקנות ולקבוע סופית כי היא אכן מתאימה לדרישות שלכם ולנתונים של הילד שיקבל את הלגו כמתנה:

  • גיל- הלגו חייב להתאים לגיל של הילד. בחירה של לגו מורכב מדי יכולה להיות קשה מדי לביצוע עבור הילד ולגרור תסכולים מיותרים מצידו.
  • תחום- תמיד יש לוודא כי אותו מודל אותו בוחרים עבור הילד אכן משתייך לתחום שמעניין אותו. תהיה זו טעות לקנות למתבגר לגו ארכיטקטורה שכולל כמה מאות חלקים של מודל בניין האופרה של סידני, אם הילד מתעניין ברכבי שטח מורכבים ויש אפשרות לקנות לו מודל מתאים יותר להרכבה.
  • מספר חלקים- חשוב מאוד להיות מודעים למספר החלקים בקופסה.ההמלצה הראשונית היא לבחור את מספר החלקים בהתאם לגיל, אך חשוב לקחת בחשבון האם לאותו ילד יש ניסיון בבנייה של דברים. אם יש לו ניסיון בכך (גם אם לא מדובר על לגו) יכול להיות שיהיה זה חכם לקנות לו לגו של 500 או 600 חלקים אשר יאתגר אותו.

לגו- נקודות חשובות

  • יצרן- תמיד חשוב לוודא כי היצרן הוא ‘לגו’. נכון להיום יש זיופים רבים בשוק.
  • חברה- יש לקנות את הלגו מחברה אמינה המשמשת כמשווק מורשה של לגו, כמו למשל חנות חברת לגוהיטס הידועה בשל לקוחותיה המרוצים והמוניטין המוצלח שנבנה לה.
  • קנייה- חשוב לדעת כי הכי משתלם לקנות לגו באמצעות חנויות בישראל ולא באמצעות שליחות מחו”ל. אם בכל זאת תבחרו לקנות מחנות בחו”ל תצטרכו לקחת בחשבון כי יש לחשב גם את משקל החבילה וכן את הגודל שלה ולהוסיף זאת למחיר המוצר והמחיר הבסיסי של המשלוח.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *