לגו דינוזאורים

כשדמיון הילדים משתלב עם משחק איכותי, לגו דינוזאורים היא הבחירה הטובה ביותר!

מי לא מכיר את הלגו? משחק ההרכבה המפורסם בעולם כבש את ליבם של אלפי ילדים ושל אלפי מבוגרים ברחבי העולם.

מהו לגו?

לגו הוא משחק הרכבה שמורכב מלבנים קטנות, רובן בצורת קובייה או תיבה, כאשר מצידן האחד ישנן בליטות ומצידן האחר – שקעים. באמצעות הבליטות והשקעים ניתן לחבר את הקוביות זו לזו, וליצור מהן מבנים ויצירות מעניינות. חברת לגו מייצרת לבני לגו לא רק בצורה הבסיסית של קובייה, אלא גם בצורות נוספות שמקלות על מלאכת הבנייה והופכות אותה למדויקת יותר ונאה יותר, כמו אבנים משופעות, אבנים חלקות עם שיפועים בקצוות, אבני קשת ועוד צורות רבות מספור. ערכות לגו רבות מגיעות עם דלתות וחלונות , המאפשרים יצירה של בתים ריאליסטיים ממש, וכן עם בובות לגו קטנות שאת ידיהן ורגליהן ניתן לקפל לתנוחות שונות ולהרכיב על חלקי הלגו האחרים.

ערכות לגו

חברת לגו מייצרת מידי שנה עשרות דגמים של ערכות שונות. לבד מן הערכות הבסיסיות, המכילות את סוגי הקוביות הבסיסיות, ישנן ערכות רבות שמספרות סיפורים שונים. לגו דינוזאורים, מדמה ימים פרהיסטוריים, יערות ודינוזאורים. חלקי הלגו בערכה של לגו דינוזאורים מתאימים כולם ליצירה של עולם פרהיסטורי, וגם בובות הדינוזאורים עצמן עשויות מחלקי לגו אותן ניתן לפרק ולהרכיב על אבני הלגו האחרות. לגו דינוזאורים הוא חלק מסדרה שלמה שנקראת “לגו הרפתקאות”, ובהם מדומים זמנים עתיקים והרפתקאות של חוקרים בג’ונגלים, בארצות עתיקות כמו מצרים, ועוד.

אין גיל ללגו

לגו במקורו יוצר כמשחק לילדים, אך במציאות אין גיל ללגו. הלגו הרגיל אסור לילדים מתחת לגיל שלוש, מחשש לחנק מחלקי הלגו הקטנים, אך עבורם ייצרה חברת לגו סוגי לגו מיוחדים לפעוטות, בעלי חלקים גדולים יותר. ערכות הלגו המשוכללות יותר מתאימות גם לבני נוער ואפילו למבוגרים, ומכילות אפשרויות הרכבה מסובכות במיוחד. לגו דינוזאורים שייך לערכות הבסיסיות יותר, שמתאימות לילדים בערך עד גיל שתים עשרה, גילאים בהם הלגו מפתח את הדמיון ואת היצירתיות.

באתר לגוהיטס ניתן למצוא את מגוון סוגי הלגו.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *