לגו מלחמת הכוכבים – בחירת דגם

לכל דור יש את סרטי וספרי המדע הבדיוני שלו. כאשר מדובר על סרטי מלחמת הכוכבים ניתן לומר כי טרילוגיה זו הפרה את ההסכם הלא כתוב והחליטה כי היא הולכת להשפיע על מספר דורות. הצלחתם של 6 סרטי מלחמת הכוכבים מראה את אותותיה על מגוון מוצרים ומשחקים, ביניהם משחק הרכבה חשוב מאוד להתפתחות ולדמיון, לגו מלחמת הכוכבים.

מה יש לנו להציע לכם?

כיוון שחברת לגו אינה ממוקמת בישראל ואין לה סניף במדינתנו, הדרך לרכוש את אותן ערכות לגו בהן אנו מעוניינים היא באמצעות אתר אינטרנט של סוכנים/ יבואנים של החברה, כמו למשל אתר האינטרנט הישראלי של חברת לגוהיטס. אנחנו ממליצים לברר מהי החברה שעומדת מאחורי אתר האינטרנט, למי היא מקושרת בחו”ל, תוך כמה זמן ערכת הנושא של לגו מלחמת הכוכבים או כל נושא אחר תגיע ומה הם התנאים והסעיפים אותם חשוב לדעת. לפני שאתם לוחצים על כפתור הקנייה בדקו בדיקה מקיפה אודות החברה המשווקת את ערכות הנושא השונות של הלגו, בדיקה שלכם תבטיח כי אכן מדובר על גוף חוקי וכי החבילה שהזמנתם אכן תגיע אליכם.

בחירה של הערכה המתאימה לכם

אתר אינטרנט של חברה מקצועית תמיד יאגד מידע אודות סוגי הלוגו השונים, ביניהם לגו מלחמת הכוכבים. אתר זה יציג ממשק נוח לתפעול והיצע גדול של משחקי הרכבה שונים של חברת לגו. בנוסף, האתר יקפיד לרשום לצרכנים כמה שיותר פרטים אודות כל ערכת הרכבה של לגו. בחירת ערכת לגו מלחמת הכוכבים המתאימה לכם חייבת לכלול בדיקה של הדברים הבאים:

  • גילאים- הערכת חייבת להתאים לגילו של הילד.
  • מספר חלקים- ככל שיהיו יותר חלקים בערכה כך המשימה של חיבור הלגו תהיה מורכבת יותר. יש לבדוק האם הילד אכן מכיר את משחק הלגו, התנסה בערכות הכוללות מספר מוגבל של חלקים ומסוגל להרכיב גם לגו מורכב יותר.
  • עדיפות- יש לקחת בחשבון כי לכל ילד יש את הגיבור שלו את החללית בה הוא מעוניין וכולי. כיוון שכיום יש היצע כה גדול של לגו מלחמת הכוכבים, ההמלצה היא לברר עם הילד אילו חלליות ודמויות הוא אוהב ולבחור את הלגו בהתאם.