לגו מלחמת הכוכבים – יוצאים כמנצחים

יש לקחת בחשבון כי אחד ממשחקי ההרכבה החשובים ביותר ואלו אשר מחזיקים מעמד שנים רבות בשוק משחקי ההרכבה הוא הלגו האגדתי. הלגו מאפשר לילדים, בני נוער ומבוגרים לחדד את כישורי המוטוריקה העדינה שלהם ואת הדמיון והיצירתיות תוך שהם נהנים בכל רגע נתון. מאמר זה נכתב על מנת לשפוך אור על כל הקשור אל אחד מסוגי הלגו הפופולאריים ביותר זה שנים, לגו מלחמת הכוכבים.

מה הוא כולל?

אין זה מקרי כי כל כך הרבה ילדים ובני נוער אוהבים לשחק בלגו מלחמת הכוכבים. כאן מקבלים בערכה כמה שיותר וההרגשה היא שכל אחד שמרכיב את כל החלקים ולאחר מכן משחק בהם משתייך לעולם הכוכבים ויכול לצאת כמנצח במלחמת הכוכבים, לא פחות מאשר הגיבורים שאיישו את התפקידים המרכזיים בסרטים. כל ערכת לגו מלחמת הכוכבים כוללת פריטים שונים וזאת בהתאם לאותה חללית או נשק אותו יש להרכיב, אך רובן כוללת את הדברים הבאים:

  • דמויות- בובות קטנות של הגיבורים הראשיים של מלחמת הכוכבים, כמו למשל אר.טו.די.טו, לוק סקייווקר ועוד.
  • חלקים- כאן מדובר על חלקים שונים אותם ניתן לשייך לדמויות, לכלי הרכב השונים ולכל הדברים אותם מרכיבים מלגו. חלקים אלו יכולים להיות חרב אור, נשק מיוחד, מדבקות עליהן יש סימונים, זרועות תותבות לדמויות ועוד.
  • כנפי חללית- פעמים רבות הערכה כוללת חלוקה לחללים שונים וזאת על מנת שהילד ירכיב את החלק הראשי ולאחר מכן ידע כי מחכה לו שקית הכוללת את הכנפיים הגדולות של המטוס, פצצות טורפדו אותן ניתן לשייך ועוד.

כאמור, התיאור אמנם אטרקטיבי, אך עדיין יש לקחת בחשבון כי בכל ערכה יש חלקים שונים ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת טרם הקנייה ולוודא כי הערכה תוצאת לציפיות.

מלחמת הכוכבים- מבצעים שונים

הרבה הורים עומדים המומים אל מול ההיצע הגדול של ערכות הנושא של לגו מלחמת הכוכבים. הם יודעים כי משחק הרכבה זה יועיל לילדם ומעוניינים כי הם ישחקו בו, אך הם גם מודעים לעובדה כי הילד ירצה דגמים נוספים לבנייה של חלליות וחלקי הרכבה נוספים הלקוחים ממלחמת הכוכבים. כיוון שכל אחד מחפש אחר אותה דרך בו הוא יוכל להצטמצם בהוצאות, תמיד מומלץ לבדוק אם באתר אינטרנט יש מבצעים שונים שיכולים להועיל לו.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *