לגו סיטי 4439 מסוק תובלה משטרתי

משטרת היערות בחיפוש אחר עושי מעשי קונדס בטבע, לגו סיטי 4439 הושק בשנת 2012. קבוצה זו כוללת 3 מיני דמויות כלומר, שני טייסים, להטיס את המסוק הכבד ושוטר יער אחד שהוא שומר על החוק והסדר במדבר.

המידות של המסוק הכבד, 17 סנטימטרים על 7 סנטימטרים על 5 סנטימטר ויכול להכיל בתוכו משטרת טרקטורונים. בתא הטייס יכולים לשבת כל שלושת מיני הדמויות.אבזרים עבור הטייסים ושוטר היער כוללים 2 חגורות הצלה, רדיו 1 וגביע אחד.

מחכים בכליון עיניים לבואו של לגו סיטי 4439, אנו כבר התחלנו לדמיין. ההמתנה שלנו הסתיימה בשבוע הראשון של דצמבר. החוברת כמו תמיד מפורטת דיו כדי להפוך אותו קל לילדים לעקוב אחרי הוראות.

למרות שיש הרבה חלקים, 390 לקח לנו רק 20 דקות כדי להשלים את הבנייה. 3 מיני דמויות יש בלגו. שני הטייסים נראים זהים ונראים כאילו הם לובשים אפודים עם קסדה על הראש.

הם לבושים בסרבלים כחולים, ותמיד נראים בשליטה על המסוק.שוטר היער, לבוש בכובע לבן גדול עם חום בהיר ומכנסיים כהים ומחזיק מכשיר קשר.

אומנם תא הטייס יכול להכיל לא רק שלושה, אבל יש גם את כל השעונים והבקרים הזעירים שבדרך כלל נמצאים בתוך מסוק. עם המסוק מגיע, טיולי טרקטורונים עם שלוש שורות של צמיגים שיכולים לדרוך על כל סוג של משטח.

לגו סיטי 4439 מעביר את הזמן שעות. ניתן בקלות להעלות מאה סיפורים ותרחישים שהמסוק ושלוש מיני הדמויות יכולים למצוא את עצמם.  אחד מהמשחקים הטובים ביותר עבור לגו סיטי 4439 הוא לגו סיטי 7741. ביחד יש להם כוח מסוק פעולה כפול.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *