לגו צ’ימה- מתאימים לכם את הערכה הנכונה

אין ילד אשר אינו אוהב סיפורי אגדות ולכן ילדים רבים נמשכים וצופים באדיקות אחר הסדרה של לגו ‘צימה’. כאן מדובר על עולם קסום בו יש מאבק בין הרעים לטובים על אנרגיית החיים, הצ’י. לגו צ’ימה מעניק לכל ילד את האפשרות להרכיב מחלקי לגו את הדמויות האהובות והפחות אהובות עליו מהסדרה ועל ידי כך לפתח את היכולות המוטוריות שלו, עולם הדמיון וכמובן את יכולת ההזדהות שלו עם הדמויות של ממלכת צ’ימה.

מהי הערכה הנכונה לכם?

שאלת השאלות היא מהי הערכה הנכונה לילדים שלכם כאשר מדובר על לגו צ’ימה. בניגוד לסדרה הטלוויזיונית של לגו המתאימה לגילאים יחסית קטנים של ילדים, ערכות ממלכת צ’ימה האגדתית מתאימה גם לבני העשרה. לכן, חשוב מאוד לבצע אפיון מקדים נכון ורק אז לבחור את אותה ערכת נושא של לגו צ’ימה שתתאים לילד או למתבגר.

עבודת הכנה מקדימה- חשיפה לצ’ימה

חשוב לענות על שאלות הבאות וזאת על מנת להבין אם לגו צ’ימה מתאים לילדכם:

  • האם צ’ימה מוכרת לאותו ילד לו מעוניינים לקנות את הערכה?
  • האם מדובר על ילד שראה את הסדרה או שנמשך לעולם הפנטזיה וישמח לבנות את הדמויות המשויכות לעולם זה?
  • האם מדובר על בן עשרה שנחשף לעולמות צ’ימה באמצעות אחיו הקטנים או שמא מדובר על ילד שלא נחשף לעולם זה, אך נמשך מאוד לעולם הפנטזיה וישמח לבנות דמויות הקשורות אל עולם זה?

אם התשובה שלילית, ההמלצה היא להמשיך הלאה בחיפושים עד אשר תמצאו את הנושא שיעניין את הילד.

גילאים ורמת ריכוז- ממשיכים לאפיין

  • גיל- הערכה בה בוחרים חייבת להתאים לגילו של הילד. רוב ערכות הנושא של לגו צ’ימה מתאימות לילדים החל מגיל 7 או 8. אך כאן מדובר בהמלצה וליתר דיוק באיסור המצביע על כך שערכה זו אינה מתאימה לילדים גן, פעוטות ותינוקות.
  • יכולות- היכולות משתנות מילד אחד לשני. הורים שגידלו את ילדיהם עם משחקי חשיבה, פאזלים ולגואים המתאימים לגילאים המשתנים של הילד, יוכלו להמר על ערכת נושא של לגו צ’ימה המונה יותר מאלף חתיכות. כאן קרוב לוודאי שהילד יוכל להתרכז ויראה בחיבור כל החלקים, אתגר. אם מדובר בילד אחר באותו גיל שאינו מכיר מהו לגו ולא עסק בעבר במשחקי חשיבה והרכבה ההמלצה היא תמיד להתחיל עם כמות מוגבלת של חלקים בפאזל.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *