לגו צבי הנינג’ה- הצבים שמנצחים

אין אחד שלא זוכר את אחד הסדרות המצליחות ביותר לילדים, ‘צבי הנינג’ה. מאמר זה יאפשר לכם להמשיך את רצף ההנאה עבור ילדכם על ידי קניית לגו צבי הנינג’ה אצל זכיין שמשווק את משחק ההרכבה הפופולארי ביותר ברחבי העולם, הלגו.

צבי הנינג’ה- נעים להכיר

היצורים הכי לא מאיימים אשר מדברים בשפתם של בני האדם ושמותיהם כשמות האמנים המוכרים ביותר בעולם, גרמו לכמות עצומה של אנשים בכל רחבי העולם להתאהב בהם. בעוד הילדים למדו מדוע קראו לכל צב בשם זה או אחר ומי האמן מאחורי השם. המבוגרים נזכרו בעולם ההנפשה והדמיון היצירתיים שהם חוו בתור ילדים. סיפור צבי הנינג’ה הינו סיפור אודות 4 צבים בעלי כישורי קרב הנינג’יטסו שנלחמים בכל הפושעים שמנסים לגרום לבני האדם, לחיות ולסביבה נזקים וכאבים מיותרים. למרות התהילה המגיעה להם צבי הנינג’ה שעושים את עבודתם כתוצאה מרצונם לתרום לקהילה ולהפוך את העולם לטוב יותר, מעדיפים להצטנע ולהישאר חבויים בתעלות הביוב של ניו יורק.

צבי הנינג’ה- הגיבורים מבקרים בביתכם

בדיוק כמו סדרות מצליחות רבות, חברת לגו החלה לייצר מודלים שונים של לגו צבי הנינג’ה. כאן הורים רבים החליטו כי הם מעוניינים להמשיך ולהחיות את גיבורי הסדרה אצל ילדם ולבחון כיצד הסדרה השפיע עליו. בצורה זו ההורים כובשים שתי מטרות:

  • כישורים- לגו צבי הנינג’ה מתאים לילדים החל מגיל חמש (משתנה מערכה לערכה). כלומר העיסוק בהרכבת חלקי הלגו השונים יעזרו לילד בכל הכושר אל המוטוריקה שלו, פיתוח היצירתיות, תכנון מראש בכל הקשור אל בניית אותה דמות או מבנה ועוד.
  • ערכים- כיוון שלסדרה צבי הנינג’ה יש מטרה חינוכית, ההורה יוכל לבחון האם הילד אכן הפנים את המטרה העיקרית של הסדרה. לעשות מעשים טובים ללא דרישה לתמורה כלשהי או לאור הזרקורים.

צבי הנינג’ה- רמות שונות

  • רמת מתחילים- כאן מדובר על דגמים שונים המתאימים לילדים בני חמש-שש ועד גיל 12, כמו למשל ‘המעבדה של קראנג’.
  • רמת מתקדמים- גם דגמים אלו של לגו צבי הנינג’ה מתאימים לילדים בין הגילאים שש עד 12, אך כאן מדובר על כמות גדולה יותר של חלקי הרכבה ולכן חשוב להגיע להחלטה ברורה על סמך היכולות של הילדים והניסיון הקודם שלהם. חלק מהדגמים הכוללים כמה מאות חלקים הם ‘אופני הדרקון’, ‘מרדף ברחוב’ ועוד.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *