לגו צבי הנינג’ה – יתרונות

אם אתם משתייכים לחובבי סדרת צבי הנינג’ה וזאת כתוצאה מצפייה בסדרה זו בילדותכם, בוודאי תשמחו לשמוע כי כעת ניתן להנחיל אהבה זו גם לדור הבא וזאת באמצעות לגו צבי הנינג’ה וכמובן הסרט החדש של צבי הנינג’ה שיוצא לאקרנים ב- 2014.

היתרונות עולים על צורות השיווק

מעוניינים להילחם בעולם הרעים? מעוניינים לעטות עליכם שלדה של צב עם כל התוספות שראיתם בצבי הנינג’ה? הגיע הזמן לקנות לגו צבי הנינג’ה ולראות כיצד אתם מרכיבים ורוקמים חיים. זהו רק קדימון לפרומו אשר יגרום לילדכם לבקש מכם לקנות להם סדרת לגו מוצלחת זו של צבי הנינג’ה. החובה שלכם בתור הורים היא להתעלם מהפרומו הדמיוני והתחינות של הילדים ולחשוב על היתרונות של קניית לגו צבי הנינג’ה לילדכם. יתרון נוסף הוא לנסות ולהנחיל לילדכם את כל הדברים החשובים המאפיינים את צבי הנינג’ה וזאת על מנת שהם יגיעו מוכנים לסרט.

מהם היתרונות?

  • “מבואות חובה”- יש אפשרות לקנות לילדים לגו צבי הנינג’ה ולתת להם להרכיב את המודל ולצפות כיצד הם מחליטים לשחק באמצעות הצבים או שאפשר לקנות להם לגו צבי הנינג’ה ולספר להם את הסיפור של הצבים ומה עומד מאחורי שמותיהם טרם תחילת ההרכבה של הלגו. בצורה זו הילדים ידעו לקשר בין האמנים והממציאים המפורסמים לבין הצבים ועוד.
  • הרכבה של לגו- לגו צבי הנינג’ה מותאם לגילאי חמש או שש עד גיל 12. כאן חשוב לקחת בחשבון כי למרות שבערכות מסוימות יש יותר חלקים ואילו באחרים יש פחות, הילד תמיד יצטרך לחבר בין החלקים תוך תכנון מקדים, חשיבה יצירתית ושימוש בכל כישורי המוטוריקה שלו. אין זה מקרי כי הלגו קיים מעל ל- 80 שנה. כאן מדובר על אחד ממשחקי ההרכבה והדמיון הטובים ביותר.
  • דמיון- היצירתיות היא בעלת משקל חשוב מאוד בעולמנו. כל בעל תפקיד בכיר יכול לומר כי היצירתיות היא אחד מהדברים החשובים ביותר אצל מנהלים, יזמים, אנשי עסקים, בעלי חברות, אמנים ועוד. לגו על כל סוגיו מפתח את העולם היצירתי של שפעוט, הילד, בן הנוער והמבוגר.

לסיכום, מנינו בפניכם רק חלק מזערי מהיתרונות של קניית לגו צבי הנינג’ה. כאן חשוב לוודא כי לגו אכן מגיע מהחברה המקורית והזכיין דרכו אתם מזמינים הוא זכיין אמין ומקצועי המאפשר קטלוג נרחב, מחירים אטרקטיביים ומוצר איכותי מקורי של החברה הכולל אחריות.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *