מזח השעשועים של לגו חברות דגם 41375

ערכת לגו חברות הפופולארית נמנית על אחת מעשר הטובות היותר של לגו חברות ומאפשרת לילדים ולמעריצים לשקוע בהתרגשות של חווית פארק שעשועים. הערכה כוללת קיוסק לכרטיסים וקרוסלות שבהן לגו חברות יכולות להיכנס ולצאת. יש דוכן רולטה שבו יכולים המבקרים ביריד לזכות בפינוקים. הקרוסלה עם 3 כיסאות יכולה להתעופף בפעולת סיבוב ופיתול. האטרקציה המרכזית לעומת זאת, היא ספינת הרפאים של הפיראטים שבה החברים הצעירים יסתובבו סביב ספינת הפיראטים הטרופה.
כשהמכונית נוסעת לאורך יריעות הטקסטיל המפחידות של הנסיעה בפארק, היא צוללת לתוך עולם של עטלפים, שלדים ועקרבים אמאל’ה….!!!

41375 Heartlake City Amusement Pier
מזח השעשועים של לגו חברות דגם 41375

עבר זמן מה מאז שלגו הוציאו סט יקר מסדרת לגו חברות שעלה מעל רמת ה-900 ש”ח – האחרון היה המלון הגדול 41101 Heartlake Grand Hotel משנת 2015. אני נרגש לראות עוד סטים של לגו חברות באותה רמת מחיר למשל 41375 Heartlake City Amusement Pier.
זוהי בחירה מעניינת, בהתחשב בעובדה שלסדרת הלגו חברות היה תת-נושא של פארק שעשועים ב-2016, עם סט דומה ( 41130 רכבת הרים של פארק השעשועים). בואו נראה מה מקבלים עבור ערכת הלגו חברות האחרונה של בכמעט 900 ש”ח!

לגו חברות 41375 במבצע בלגוהיטס

אמנות הקופסה מציגה את הסט על מזח (כמובן) וברקע Heartlake City. התפאורה מזכירה לי את המתקנים בבלקפול בבריטניה. האטרקציה העיקרית היא ספינת רפאים פיראטים. החלק האחורי של הקופסה מציג את אטרקציית ספינת הרפאים מהנוף האחורי יחד עם מספר מרכיבים המציגים תכונות שונות של הסט.

בתוך הקופסה יש 10 אריזות ממוספרות ו-2 אריזות לא ממוספרות המכילות חלקים גדולים יותר כמו מסילות לרכבת הרים, לוחות בסיס, קורות טכניות ושרשראות. כמובן האריזה מכילה ספר הוראות וחוברת הוראות קטנה יותר וכן יריעת פלסטיק למפרשי ספינת הפיראטים ולבסוף, גיליון מדבקות בגודל בינוני (ונוצץ). הודות לגודלו של ספר ההוראות אף אחד מהפריטים השבירים לא נמחץ.

דמויות לגו חברות 41375 מזח השעשועים

ישנן חמש דמויות כלולות בסט: אוליביה, אמה וסטפני. הן לובשות בעיקר תלבושות שראינו בעבר. אוליביה לובשת חולצה ללא שרוולים עם דמויות פקמן מודפסות בחזית, יחד עם אפוד כחול מטאלי. היא מתאימה לזה עם חצאית קצרה ובתוספת כמה חותלות פנטסטיות עם דוגמת כוכבים – החצאית והחותלות חדשות השנה!

סטפני לבושה בפולו כחול ללא שרוולים עם עיצוב כוכב צהוב בחזית, שמשתלב היטב עם החצאית הצהובה הקצרה שלה ונעלי הכסף הנהדרות. אמה היא זו שפורצת משהו חדש בארון הבגדים שלה עם חולצה בעלת כתף אחת בעיצוב קשקש דגים באקווה ולבנדר. החולצה עובדת בצורה מושלמת עם חצאית האקווה ונעלי הלבנדר הכהות שלה.

הופעות אורח בסט הם קלואי וזאק. שניהם הופיעו בעבר בסטים של לגו חברות. ראינו את זאק לראשונה ב-41350 Spinning Brushes Car Wash יש לו פלג גוף עליון חדש בסט שלו; הסגנון הקז’ואל משתלב היטב בתפקידו כעובד בלונה פארק. מן הסתם ראוי לציין שזאק תמיד חבש כובע בסטים שבהם הוא מופיע; עדיין לא היה לו שיער.

לקלואי יש באופן מובהק בלוק “רגל” חדשה עם זנב בת הים שלה. אני חושב שזה בטוח לומר שזו הפעם הראשונה שמופיעה בתולת ים בסט לגו חברות. אני אוהב את הצבע הירוק שנבחר יחד עם הירוק החיוור יותר המשמש לקצה הזנב.

הדגם לגו חברות מזח השעשועים המושלם כולל:

יש חמישה מבנים בסט הזה: דוכן כרטיסים, משחק ארקייד, דוכן חטיפים, קרוסלת נדנדות, והמאפיין העיקרי של מזח השעשועים: הנסיעה בספינת הרפאים.

קיוסק הכרטיסים הוא מבנה פשוט, עם חלון זז הצידה עבור החברות לקניית כרטיס כדי להיכנס למזח. מדבקות נוצצות מוסיפות את הפרטים המושכים את העין. יש כמה חלקים מודפסים שמציינים כסף וגם כרטיס.

משחק הארקייד הוא גלגל מסתובב, שבו החברים מנסים לזכות באחד ממספר פרסים – קאפקייק, עוגיה, פיצה או דובון מקסים. חלקים מודפסים כלולים עבור קופסת הפיצה והעוגיות, אך הפרטים עבור הגלגל עצמו וכן השלט מלמעלה מסופקים שניהם על ידי מדבקות.

דוכן החטיפים מעוצב בצורה יצירתית כמו קאפקייק קר. אני אוהב את מחרוזת האורות שנכללה מעל הסוכך של הדוכן, וממש מתחת ל”דובדבן”.

הפינוקים המוצעים בדוכן כוללים גלידה, ארטיקים (או גלידה, למי שמעבר לבריכה), והחלק שהתרגשתי לראות – וופל בלגי עם תותים.

קרוסלת הנדנדה
כל המבנים הללו קטנים יחסית. הראשונה, קרוסלת הנדנדה, היא מבנה גבוה מאוד ודי מרשים בהשוואה למבנה הקטנים עד כה.

יש כניסה לגישה לאטרקציה אבל דרך לא מאוד מובחנת עבור דמות הלגו לעלות על הנסיעה מהשביל. הנדנדות די גבוהות מעל פני הקרקע. בסמוך לכניסה יש ספסל להירגע בו מישהו השאיר את הפופקורן שלו בזמן שהוא נהנה מהאטרקציה.
בצד יש אזור אחסון עבור החברים לאחסן את התיקים שלהם, בנוסף אתה יכול לראות חלק מהתוצאות – היא מסתובבת כל כך מהר שתכולת הכיסים של החברים – כולל טלפון סלולרי בסופו של דבר נופל על הקרקע.
כפתור אדום בחלק העליון מאפשר לסובב ולהתנדנד החוצה. מצאתי את האטרקציה הזו כמבנה מעניין ושונה למדי מסט לגו חברות טיפוסי. במבט לאחור, זה לא צריך להיות מפתיע, אבל את החלק העליון מרכיבים יחד באמצעות חלקים טכניים בעיקר.

אחת האריזות הממוספרות של הסט מכילה כמעט כולה חלקים טכניים לבניית המבנה של החלק העליון של האטרקציה המרכזית. כששולפים את האריזה הזו מהקופסה, גורם לך לתהות אם זו האריזה הנכונה. המבנה המתקבל חזק למדי ועושה שימוש טוב בצבע.
עם זאת, יש רק שלושה מושבים בקרוסלה. זה מרגיש כאילו צריך להיות יותר נדנדות, או אולי הנסיעה לא צריכה להיות כל כך גבוהה. אני מתאר לעצמי שהגובה הוכתב על ידי השרשראות על הכיסאות, כך שאולי זו הייתה מגבלה עיצובית. בלי קשר, זה כן מרגיש שהחלק הזה של הסט היה מהונדס יתר על המידה. זה כנראה בגלל שאני זוכר את 41128 רכיבת שטח בפארק השעשועים, שסיפק חווית נסיעה קצת דומה לשלוש דמויות לגו.

ספינת הרפאים
האטרקציה העיקרית של המזח היא ספינת הרפאים. לאטרקציה זו יש גם כניסה ייעודית, עם סרגל מדידת גובה כדי להבטיח שכל הרוכבים יוכלו ליהנות מהרכיבה בבטחה. מסתבר שכל החברים עומדים בדרישת הגובה. עץ הדקל עם אגוזי קוקוס הוא תוספת נחמדה, אם כי מצאתי את העץ מאוד מעצבן. תראה שזה לוקח זוויות שונות כמעט בכל תמונה בסקירה הזו, מכיוון שהוא נע בחופשיות כשנוגעים בו.
אטרקציה זו לוקחת את הרוכבים בקרון שנראה כמו סירה לאורך מסלולי רכבת הרים לחקור ספינה טרופה של פיראטים, המאוישת על ידי צוות שלד (תרתי משמע). לרוע המזל, יש רק קרון אחת בסט זה. אני מופתע שלא נכללו יותר, מכיוון שעוד קרון אחד או שניים לא היו משפיעים כל כך על מספר החלקים ובסופו של דבר על המחיר.

לגו חברות ספינת רפאים

ישנם כמה יצורי ים שמברכים את המשתתפים תוך כדי הנסיעה, יצורי הים כוללים כוללים דולפין כחול ידידותי, צדפה עם כמה עיניים אקספרסיביות ומדוזה. אני אוהב במיוחד את השימוש בחתיכות הברק בבניית המדוזה.
כשמתקרבים לספינת הרפאים, פרטים נוספים עולים לעין. יש כל מיני חיות ים, בקתה ישנה ועוגן. האריזה האחרונה כוללת אלמוגים, ולדעתי זה נראה נהדר לאורך הסט. על הספינה עצמה ניתן לראות את הגשר ואחד מאנשי הצוות שמאייש את ההגאים של הספינה. ניתן למצוא את התוכי החמוד שחייב להיות בסט ושומר לקפטן את השלד. (ברור שלד… לא?)

לאחר מכן, עוברים דרך כמה וילונות משוננים כדי לסייר בחצי האחורי של ספינת הרפאים.

תמנון ידידותי נמצא שם כדי לקבל את פני הרוכבים.

הסצנות בחלק האחורי של הספינה כוללות תיבת אוצר (עם אבני חן בפנים), אזור בו ממתין עקרב וחדר אחרון שבו שלד אחר מבשל משהו מרושע בתוך קלחת שחורה (מוהאאאאא….!), מה שגורם לסצינות להיראות הרבה יותר מבשרות רעות.

יש גם הפתעה – באמצע הם נתקלים במחבט (תרתי משמע)!

ביציאה דרך סט נוסף של וילונות משוננים, הנסיעה יורדת במדרון מתון וחוזרת להתחלה.

מחשבות כלליות

41375 Heartlake City Amusement Pier הוא סט מרשים, ואני מאוד שמח לראות שוב סט בגודל כזה בסדרת לגו חברות המוצלחת.
הסט עמוס בטונות של פרטים נהדרים, ומנצל היטב את חיי הים והאלמוגים. אני אוהב את הדמיון הרב בפרטים של ספינת הפיראטים – איזה רעיון נהדר. יש כאן כל כך הרבה הזדמנויות למשחק ואני חושב שהסט הזה עושה עבודה מצוינת עבור הבנים והבנות שלנו אוהבים בסטים שלהם. הרכיבים עבור הסט מהנים ומגוונים עבור רמות מיומנות מרובות. אני אוהב את הפרטים בספינת הפיראטים.
עבור אלה שרגישים לצבע הוורוד והסגול -יש כמה צבעים חדשים לחלקים בסט הזה.
עד כמה שאני אוהב את הסט הזה, המחיר שלו ממש מבאס (890 ש”ח). כמו כן, אני חושב שיש רק קרון אחד לנסיעה בספינת הרפאים היא פספוס; והנסיעה בקרוסלת הנדנדה מרגישה שהיא צריכה להכיל יותר רוכבים.
לפני שלוש שנים, ל-41130 רכבת הרים לפארק השעשועים הייתה עוד אטרקציה אחת, היו בה כ-130 חלקים פחות, אבל גם 180 ש”ח פחות. אז, למרות שאני אוהב את לגו חברות 41375 מזח השעשועים, אני לא בטוח שאקנה אותו. לכן, בעוד שהייתי ממליץ על הסט הזה, אני גם ממליץ לך לחפש אותו במבצע.

הוראות בנייה לגו חברות 41375 מזח השעשועים

הוראות בנייה לגו חברות מזח השעשועים 41375 חלק 1
הוראות בנייה לגו חברות מזח השעשועים 41375 חלק 2

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *