לגו חברות: זה לגו אבל… אתה יודע, עבור בנות!
לגו מנסה שוב להגיע לשוק הבנות בצורה ישירה יותר, אולי הפעם הם יצליחו.

לגו חברות

לאחר שהתרכזנו בשוק הבנים בחמש-שש השנים האחרונות, היצרן האהוב עלינו של אבני בניין מפלסטיק מנסה לכבוש את 50 האחוזים האחרים משוק הילדים עם לגו חברות, קו חדש שמיועד לילדות מגיל 5 ומעלה.
לגו השקיעה את ארבע השנים האחרונות במחקר, עיצוב ובדיקה של הדמויות והתפאורות החדשות בתקווה להימנע מהטעויות של ניסיונות קודמים לפנות לבנות. נראה שהחברה אכן עשתה זאת הפעם.
המובילות הן דמויות הלגו החדשות – וריאציה על הדמויות האהובות שלנו, שנראית כמו התוצאה של פולי פוקט שהצליחה עם קלאץ’ פאוורס וסיימה עם משהו דומה לדמויות של מגה בלוקס (אהה!) דוקטור הו או מארוול.
הדמויות מעט גבוהות יותר מהדמויות הרגילות, והרבה יותר צנומות ומפותלות, אבל הן משתלבות בצורה מושלמת עם כל אביזרי הלגו ולבני הלגו הקיימים – שיפור מסיבי ביחס למגוון הכושל של בלוויל, עם הדמויות המוגזמות, שאינן ניתנות להתאמה אישית. הידיים שלהם יכולות להחזיק את כל אותם כוסות, כלים, ואם תרצו גם כלי נשק; ניתן להחליף את שיערן בסגנונות וכובעים של דמויות רגילות; והן יכולות לעמוד על בלוקים רגילים בצורה מושלמת.
ישנן חמש דמויות ראשיות, שלמרבה הצער עוקבות אחר סטריאוטיפים טיפוסיים של ילדות: מיה חובבת החיות, הקוסמטיקאית אמה, כוכבת הפופ אנדריאה ו סטפני “ילדה חברתית” . לגו אכן זורקת לשם פרוטו-חנון עם אוליביה – הסט שלה הוא מוסך מדהים עם מיקרוסקופ, רובוט קטן, משוואות מתמטיות וכלים סגולים! בבקשה שמישהו יעזור לי!!!

גם שאר הסטים עוקבים אחר נושא הבנות עם תרחישים כמו בית קפה, בית חולים לבעלי חיים וסלון יופי, אבל זוג לפחות קצת פחות מעצבן – סדנת הממציא הנ”ל, בית עץ וסטודיו נחמד לעיצוב, עם מחשב נייד. ומצלמה. עם זאת, הדבר שהכי ירגש אתכם או אתכן, הוא שישה צבעים חדשים ללבנים, כולל גוונים יפים של לבנדר, סגול, צהבהב וטורקיז – מושלם להכנת שייק פירות העונה.
אני באמת לא יכול להחליט אם אני אוהב את הכיוון החדש הזה או לא, וכמו שמישהו כבר אמר פעם: “כבר היה לגו לבנות. זה נקרא ‘לגו'”.
בטח, זה שיפור מסיבי לעומת בלוויל. בכל פעם שאני הולך לחנות הגדולה בלגולנד, הסטים האלה מסומנים יותר ויותר, אבל עדיין אין לי חשק לקנות אותם, וחשוב מכך, בתי בת ה-5 לא מגלה בהם עניין. אספתי לה את ערכת הכלבים והגורים מחנות צדקה וזה מטרד תמידי שאפילו הגור גדול יותר מכל המיני-פיג’ים שבבעלותנו – אבל הוא הגיע עם שתי נקניקיות!

תכשיטים ומסגרות לתמונות שתוכלו לקשט בלבני לגו חברות?
נו באמת, מה הטעם בזה?

הדליים הוורודים הגדולים של הלגו היו מעולים, ואכן, אלה שבהם הבאנו את הסטים הראשונים לבת שלנו. זה לא היה רק ​​בגלל הצבעים של הלבנים, גם כן; גם הדגמים המוצגים על הקופסאות היו מושלמים. בנות לבנים מדלגות עם מומיות הלבנים שלהן, ארנבות קטנות, ברווזים, פרות וסוסים – חוויה מושלמת לבנייה עם לבנים, בניגוד לדמויות מעוצבות מראש.
אחד הדברים שחברת לגו “גילתה” במחקר שלה היה שבנות אוהבות להקרין את עצמן על הדמויות ולהפוך לחלק מהסיפור – נו! יכולתי להגיד להם את זה בשתי שניות. זה לא מפסיק להדהים אותי איך הבת שלי יכולה להאניש כמעט כל דבר וליצור סיפור סביבו – בין אם זה דמות, דגם של כריש או אפילו רק שתי לבנים הדבוקות יחד! היא לא צריכה עולם מלא ומאוכלס בבתי קפה ותערוכות כלבים – היא יכולה להמציא את כל זה בעצמה.
אם הן באמת רוצות לפנות ל”שלב הנסיכות” שעוברות כל הבנות, למה לא פשוט להכין ארמון ורוד גדול משובץ לבנים רגילות? או אולי לעקוב אחר ההצלחה הגדולה שהייתה להם עם גרסאות הלגו של מלחמת הכוכבים, הארי פוטר וצעצוע של סיפור ולהתחבר לנסיכות דיסני? למעשה, אני לא מאמין שהרגע הקלדתי את זה. אני שונא את נסיכות דיסני!

סדרה חדשה של לגו חברות תשוחרר בחנויות לאחר חג המולד. מה זה, אתה אומר? אחרי כריסמס? כן, נראה שלגו רציניים הפעם אז החברה משקיעה סכום מגוחך בשיווק החדש ולא רוצה שהוא ילך לאיבוד בין כל שאר הצעצועים שנלחמים על המקום מעל האח של חג המולד. ככל הנראה, אם לגו תמתין עד אחרי החגים, בחנויות יהיו מעברים שלמים המוקדשים להצגתם ויוכלו לתת להם עמדות בולטות. אולי אפילו לא תמצא אותם עם שאר ערכות הלגו, מכיוון שחלק מהחנויות מתכננות להכניס אותם ישר לבית הבובות של הילדות.

אני בטוח שאנחנו נהיה שם עם כסף חג המולד מוכן ביד לרכישת המניות, ונהנה מכל דקה של בניית הסטים ונצלול לעולם החדש של לגו חברות, גם אם זו הגרסה שלנו ולא של לגו

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *