לגו חברות 41430 – פארק מים בקיץ

לגו חברות 41430

Lego 41430 Summer Fun Water Park

לגו חברות 41430
לגו חברות 41430

תנו לילדיכם להרחיב את היכולת היצירתית שלהם כשהם משחקים את טיול הקיץ החלומי שלהם עם סט פארק המים הקייצי והכייפי של לגו חברות!
הילדים יהנו שעות בכיף של משחק עם הדמויות של לגו חברות שמביטות החוצה ויבדקו את פארק המים לעומק – אבל לא עמוק מדי  !
ללגו חברות הייתה שנת הרפתקאות! הם התחילו עם גלמפינג, בית חולים ואוטובוס הידידות. המחצית השנייה של השנה לקחה אותם לג’ונגל, ובסט לגו החברות הגדול ביותר של השנה, הם לוקחים קצת חופש והולכים לפארק המים בסט שמספרו הקטלוגי הוא 41430.
לפחות שלושה מהם… אני מניח שהאחרים עדיין בג’ונגל, אולי מחפשים אלפקות? בכל מקרה, הסט הזה גרם לציפייה מסוימת בגלל חלקי הצינור ששימשו למגלשות המים. בואו נסתכל כדי לראות אם הסט שווה את הכסף שנשקיע בו. אני יכול לומר שמי שמחפש מיטות ושירותים של לגו חברות לא יתאכזב.

בתוך הקופסה יש שמונה אריזות ממוספרות, שתי אריזות לא ממוספרות עם כמה לוחות גדולים יותר, מגלשות, צינורות ואביזרים נוספים, ספר הוראות כרוך מושלם וחוברת הוראות, ודף מדבקות גדול.

חייכתי כשראיתי את השקית הקטנה של האלמוגים ושאר יצוריים תוססים. אלה הוצגו בצורה בולטת בנושא החילוץ הימי כמו גם בסט רציף השעשועים מהשנה שעברה. אני מדמיין לעצמי את צוות העיצוב של חגו חברות יושב סביב שולחן, ואומר: “בסדר… יש לנו את האביזרים הימיים האלה מהשנה שעברה, ואנחנו רוצים להשתמש בהם שוב השנה. איך עוד נוכל לשלב אותם?” וכך, יש לנו פארק מים!

דמויות לגו חברות פארק במים

שלוש חברות נמצאות בסט הזה – אמה, אוליביה וסטפני, כמו גם מייסון, אחיה של סטפני. כולם לבושים כראוי ליום כיף בפארק המים. לאמה יש חולצה כחולה עם צווארון גבוה עם עיצוב מפורט, זוג מכנסי 3/4 כחול בהיר וכפכפים לבנים. לאוליביה גופייה ורודה וכחולה ססגונית מרובת שכבות, חצאית ורודה ונעליים. לסטפני יש חולצה עם גזרות, חצאית ורודה וסנדלים שחורים. אני מאוד מתרשם מההדפסה המפורטת על כל חלקי ההלבשה העליונה האלה. פלג הגוף העליון של אוליביה חדש בסט הזה, של החברות האחרות נראו רק בסט אחד מהשנה שעברה. למייסון, לעומת זאת, אין בכלל יתרון שיש לו חולצה, וזה הגיוני שכן הוא אמור להיות שם כמציל. לפי המאגר, גם הגב של מייסון חדש, וזה מעניין, בהתחשב בהופעתו הנוספת היחידה שלו בסט (41347 Heartlake City Resort), הוא גם לא לבש חולצה וגם שם כיכב כמציל.

דמויות לגו חברות 41430
הטרנד המצוין ביותר של הדפסה מפורטת על הגב נמשך. אני מתרשם במיוחד מסגירת החלק העליון של האמה והחתך הא-סימטרי על החלק העליון של סטפני.
ישנם מעט אביזרים לדמויות, מכיוון שהם מפוזרים בכל המבנה. ישנם שלושה כסאות נוח עבור החברים כאשר הם לוקחים הפסקה מהכיף. עם זאת, מוטב להם להיזהר, מייסון לוקח הפסקה מתפקידי המציל שלו ורודף אחריהם עם אקדח מים!
למרבה המזל, אמה מזהה את מייסון בדיוק בזמן שהשני יברח ויחזיר את ה”אש” של מייסון. או שאלו מים?
למרבה הפלא, אין בעלי חיים בסט הזה! מה שכן הגיוני (מי יביא חתול או ארנב לפארק מים?), אבל אני עם חיות המחמד של לגו חברות בהתחשב בכך שהם כמעט בכל סט, הם צריכים לעבור קצת חרדת פרידה עכשיו.
מבנים משניים בלגו חברות 41430
ישנם שלושה מבנים קטנים יותר הכלולים בסט. הראשון הוא משאית גלידה, מושלמת לאספקת פינוקים ביום קיץ חם. כמה פרטים מסופקים על ידי מדבקות, ואני אוהב את גביעי הגלידה הבנויים בלבנים על הגג, המפרסמים את מטרת המשאית בקלות רבה.
הגג מתרומם ומאפשר גישה פנימה. המשאית בסיסית יחסית, אבל יש בה מספיק מקום לנהג, תא מקפיא וערימה של גביעי גלידה. העובדה שיש רק גביעי גלידה בפנים לא ממש מסבירה את הארטיק על המדף החיצוני, אבל אולי זה אומר שהמלאי של המשאית אזל.
יש עמדת מציל עבור מייסון הכוללת את האספקה ​​הדרושה, כגון משקפת ומציל. ארון שמאחסן AED (דפיברילטור חיצוני אוטומטי), שלדעתי הוא הראשון שראיתי בערכות לגו חברות ולגו בכלל. תוספת מבורכת, כמו גם הצהרה חשובה עד כמה התקני הבטיחות הללו נפוצים ועשויים להציל חיים אמיתיים.
המבנה האחרון הוא אבוב צף מעוצב בצורת חד קרן, ואני חושב שזה האהוב עליי מבין השלושה. זו תוספת קצת גחמנית מהנה לסט, ואני אוהב את הביטוי שמספקת מדבקה.
הדגם הראשי
זהו מבנה די משמעותי. חווית הבנייה היא די פשוטה, אם כי יש כמה טכניקות נחמדות המשמשות בהפיכת האזורים השונים יחד בזווית. זוהי דרך מצוינת ללמד טכניקות שונות לטווח הגילאים הממוקד של הסט.
החלק האחורי של המבנה לא ממש אטרקטיבי, אבל כן מציג כמה תכונות שלא ניתן לראות מראש.
אם תסתכל מקרוב על קומת הקרקע, יש אזור ארונות עם חדר הלבשה. אבל… יש שלוש חברות ושני לוקרים. אני אתן לחברות לפתור את זה בינם לבין עצמם… אולי הן חולקות גם בלוקר?
באופן הגיוני, ממש ליד חדר ההלבשה יש חדר רחצה. יש מקלחת חיצונית ממש ליד חדר הרחצה, כך שהחברות יכולות להתקלח לפני/אחרי ללכת לחדר ההלבשה או לשירותים.
בחדר האמבטיה עצמו יש את הצנרת הנדרשת, והוא הסט השני השנה שעושה שימוש בחתיכת הצדפה לאסלה. בסט הזה, הוא מעוטר בחתיכת לב ורודה.
במרכז המבנה יש סולם למפלס השני – אני תמיד שמח לראות אמצעי הגעה לקומות השונות! שאר קומת הקרקע מוקדשת לספא, הכולל ג’קוזי מרווח עם בועות.
יש אזור ספסל להתקרר לפני היציאה לשאר הפארק.
בטיפוס בסולם למפלס השני, יש אפשרות ללכת שמאלה או ימינה. לפנייה ימינה, ישנה אפשרות לרדת במגלשה ישרה קצרה כדי להשתכשך לבריכה הראשית.
פנייה שמאלה, יש אזור עיסוי/טרקלין, עם כמה כסאות נוח ושולחן לשני חברים ליהנות מכיבוד. זה די נחמד שהאזור הזה מוגן מאחורי מפל.
מאזור הטרקלין, יש שלב קצר למעלה כדי להתכונן לרדת במגלשה נוספת. למגלשה הזו יש מערכת התראה של אור אדום/ירוק שאומרת לחברים מתי בטוח לרדת. הנה, יש עוד סולם ללכת לרמה אחרת.
מגלשה זו קצת יותר מרגשת, מכיוון שהיא כוללת שתי עקומות. יש מקלחת נוספת שמחכה בתחתית המגלשה. ניתן לראות גם את אזור הטרקלין עם המפל במקום.
טיפוס למפלס העליון מספק גישה לאטרקציית המרכזית של הפארק – צינור המים בשתי קומות. חברה חייבת לחצות את רוחב המבנה ברגע שהיא מגיעה לפסגה. אני אוהב את המדבקה עם העקבות רטובים.
בחלק העליון של צינור המים, יש אפשרות להשתמש בתותח מים כדי לירות על אלה שמתחת לפני הכניסה. יש מערכת אור אדום/ירוק, בתוספת כמה הוראות חזותיות כיצד להיכנס לצינור.
הצינור נבנה עם חלקי צינור חדשים עבור סט זה, אם כי חלקים דומים לזה שימשו בסטים של לגו דופלו הוא מעוטר כראוי עם דגים וחלקי עזר ימיים.
שפריץ הנוחת בתחתית מביא למגע קרוב עם תיבת אוצר מימית.
במרכז הבריכה הראשית, מקלחת למקרה שלא היה מספיק ספוג מים.
על כל המבנה יש שלט גדול. מה שבולט בשלט הוא שהוא מספק גם פונקציה נעה. הצדפה הגדולה מחוברת רק בחלקה, כך שלחץ קל על הבלוק 2×4 מאחורי השלט יגרום לצניחת הצדפה, ובכך לזרוק “מים” על כל מי שנמצא בבריכה.
אמנם אין בעלי חיים בסט הזה, אבל יש שניים המשמשים לקישוט: פלמינגו שחדש השנה, וסוס ים לבנדר שחדש בסט הזה.

מחשבות כלליות
זהו מבנה מרכזי עם כמה מבני משנה, וזו דרך טובה להציג כמה טכניקות בנייה מעניינות לבונים הלגו הצעירים יותר. יש הרבה מה לעשות עם כל המגלשות, תותחי המים, המפלים וכו’, אז הרבה הזדמנויות למשחק. הסט צריך להיות גם קל מספיק להתאמה אישית עם מגלשות אחרות עבור חוויות נוספות. הדמויות די טובות, אם כי יהיה נחמד לראות את מייסון עם חולצה מתישהו!
במחיר (1001 חלקים, ) אתם מקבלים מבנה משמעותי ומשחק שיספק שעות של חוויה. אני יכול לדבר מניסיון אישי זה די כיף לשלוח את הדמויות ו/או חיות המחמד שלהן במורד צינור המים. (חחח….) חלקי צבע האלמוגים בולטים למדי ואני מעריך שסכמת הצבעים אינה ורודה מהממת; למעשה, אין הרבה חלקים ורודים שניתן למצוא בסט הזה. אם כבר מדברים על חלקים, יש חלקים וחלקים חדשים ומעניינים בסט הזה.
לסט הזה יש תחרות חזקה מסטים אחרים לגו חברות בטווח המחירים הכללי הזה, אבל כשמסתכלים על מתנה נכבדה למתנה לחג או ליום הולדת, דגם 41430 בהחלט ראוי להתייחסות נכבדת.

בנייה מהירה של לגו חברות 41430

קובץ הוראות בנייה לגו חברות 41430 פארק מים

קובץ הוראות בנייה לגו חברות 41430 פארק מים חלק 1


קובת הוראות בנייה לגו חברות 41430 פארק מים חלק 2

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *