לגו נינג’גו – עולם המושגים

אם מעוניינים להתחיל ולעבוד עם הילד על פיתוח הכישורים שלו, חשוב לעשות את זה בדרך המהנה. לגו נינג’ה גו מבית לגו, העולמית הוא אחד המשחקים שמצליחים לשרת כל הורה ולגרום לכל ילד הנאה בלתי רגילה.

משחקי הלגו

לגו הוא משחק הרכבה אשר מצליח לרתק רבים מעל לשמונים שנה. הורים רבים קונים לילדיהם משחק הרכבה לגו נינג’ה גו ולגו מסוגים נוספים. וזאת על מנת לעזור לילדים בכל הקשור אל תרגול המוטוריקה, תכנון נכון של חיבור חלקי הלגו השונים, פיתוח עולם הדמיון ועוד. נכון להיום ניתן לראות כי לא רק ילדים בונים בלגו. אלא גם תלמידי חטיבת ביניים, תיכון ואנשי מקצוע שונים. אלו משתמשים בסוגים שונים של לגו ייעודי, כמו למשל: לגו ארכיטקטורה, לגו היי טק, לגו המשתייך לתחום המדעים ועוד. נינג’ה גו הוא לגו המתאים לקהל יעד של ילדים מגילאים 6-14. זה פותח בפני כל ילד אשנב גדול לעולם שלם של הרכבת צורות וחפצים שונים של דמויות המוכרות לו.

לגו נינג’גו- עולם מושגים חדש

לגו ninja go מעניק לכל ילד והורה חשיפה לעולם דמיוני מלא בדמויות מרתקות. אם מדובר על הדמויות העיקריות של קיי, קול, שיין ו- ג’יי לוחמי הנינג’ה, המאמנים של הנינג’ות, המשפחה שלהם, האדון העליון והמאסטר ואם מדובר על אותו עולם נגדו הם צריכים להילחם על מנת להביא את כל הטוב והצדק לעולם.

עולם הנינג’ה גו כולל את לוחמי צבא הנחשים, הדרקונים וצבא אנשי השלדים ועוד. בנוסף, אין ילד שראה את נינג’ה גו ולא זוכר את כלי הנשק המתוחכמים, כמו למשל חרב האש, מגה נשק ועוד. לגו נינג’ה גו מאפשר לכל ילד לעסוק בהרכבת חלקים מעולם זה ממנו הוא כל כך נהנה.

האפשרויות השונות

ישנן ערכות נושא רבות והאפשרויות בלתי נדלות. כל ילד בן 6-7 יוכל להרכיב את הרכב של קול, לעסוק בהרכבת מאחז של אימונים, המקדש של ונומרי, משאית הגולגולות והרשימה עוד ארוכה. ערכות רבות כוללות מספר דמויות מהסדרה האוחזים בכלי נשק שונים, דרקונים ועוד. לגו נינג’ה גו מאפשר להורים לצפות כיצד הילד מפתח את הכישורים שלו תוך כדי הנאה ולצאת מסופקים מהבחירה הנכונה.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *