לגו נינג’ה גו- כי הניצחון הוא שלכם

העולם האמיתי מדבר פעמים רבות במושגים של הצלחה וכישלון, מלחמה וניצחון וכן כיבוש יעדים והפסדים. לגו נינג’ה גו מאפשר לילדים מגילאי שמונה ללמוד דברים חשובים אודות החיים ולהתמודד איתם באמצעות העולם הדמיוני של נינג’ה גו.

היתרונות של נינג’ה גו

היתרונות של לגו נינגגו רבים בדומה אל משחקי לגו רבים אחרים, אך כאן הרבה ילדים רבים מכירים מראש את הדמויות, עולם הטובים והרעים, כלי הנשק, צבא השלדים והנחשים, הדרקונים ועוד. דבר זה מעניק להם את יתרון הבחירה של ערכת הנושא המתאימה להם.יתרונות נוספים אותם ניתן לקבל באמצעות הלגו הם:

  • מוטוריקה- כיוון שלגו משמע חיבור (הרכבה) של חלקים בהתאמה מלאה נדרשות יכולות מוטוריות. כיוון שמדובר על ילדים, משחק זה עוזר להם לפתח את המוטוריקה שלהם.
  • יצירתיות- הלגו תמיד יעזור לילדים בכל הקשור אל פיתוח היצירתיות על ידי שימוש בדמיון.
  • יעדים ומשמעת- אחד מהדברים החשובים בלגו הוא שניתן לתת לילד משימה מסוימת של בניית דמות זו או אחרת או בניית בית או כל דבר אחר לדמות. כאן הילד ילמד כי יש לו משימה אותה הוא צריך למלא ועד שהוא לא מסיים אותה הוא לא יכול להתחיל לבנות את החלק הבא. כלומר, ניתן לבנות תוכנית ‘מטלות בנייה’.

הבחירה הנכונה

הורים רבים מתלבטים בכל הקשור אל בחירת אתר האינטרנט דרכו ירכשו את ערכות הנושא של לגו נינג’ה גו וכן לגבי הערכה הנכונה לילדם. לשם כך, אספנו עבור ההורים מספר טיפים:

  • חברה/זכיין- כיוון שחברת לגו לא הקימה סניף בישראל. ישנם זכיינים שמוכרים את סוגי הלגו השונים שלה במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל. חשוב לוודא כי מדובר על זכיין רציני שיכול לספק לכם את הכתובת המלאה של סניף החברה ממנו יישלח אליכם לגו נינג’ה גו או כל לגו אחר.
  • אתר אינטרנט- נכון להיום רכישה באמצעות אתר אינטרנט היא הדרך הפשוטה ביותר להזמין לגו. כאן יש לוודא כי הרכישה מאובטחת, כי קיים היצע מרשים של סוגי לגו באתר וכי כל התנאים אכן מתאים ללקוח.
  • בחירת לגו לילד- הסינון הראשוני של הלגו צריך להיות על פי גיל, לאחר מכן על פי תחום אותו ההורים יודעים כי הילד מכיר ואוהב ורק לאחר מכן יש להחליט על דרגת הקושי של משחק ההרכבה, קרי, כמה חלקים תכלול הערכה.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *