לגו נינג’ה גו – הרבה יותר מלגו

בשנת 2011 חברת לגו העולמית השיקה סידרה חדשה, לגו נינג’ה גו. ההשקה הייתה באותה שנה בה יצאה לשוק סרט על דמויות הנינג’ה גו ופועלם, סדרת טלויזיה ומשחק וידיאו. מאמר זה יעסוק בכל היתרונות של המשחק.

צעד ראשון- איסוף נתונים

חשוב לקחת בחשבון כי טרם קונים לילד ערכת לגו ninja go חשוב לדעת לאילו דמויות הילד מתחבר או יכול להתחבר. האם הוא ראה את סדרת הטלויזיה או הסרט אצל חברים, האם הוא יודע מה זה צבא השלדים, צבא הנחשים, תפקידם של הדרקונים וכלי הנשק השונים. בהתאם לכל הנתונים הללו ניתן להפתיע את הילד ולהביא לו במתנה ערכת נינג’ה גו הכוללת את הרכבת אחד מכלי הרכב של הגיבורים שלו בסדרה, זירת הקרב של דמויות הנינג’ה ואמנות הלחימה המיוחדת שלהם, הספינה שלהם, משאית הגולגולת, דרקון הזהב ועוד.

צעד שני- אפיון צרכים

הצעד השני טרם הבחירה בערכה של לגו יהיה אפיון של הצרכים והיכולות שלכם. כלומר חשוב שתקבלו הכרעות לגבי הפרמטרים הבאים:

  • תקציב- עד איזה סכום אתם מעוניינים להוציא על ערכת הלגו.
  • מבצעים- אם יש מבצעים אטרקטיביים הכוללים מספר ערכות במחיר משתלם, האם תוכלו להתגמש עם התקציב שנקבע ועד איזה סכום.
  • קהל יעד- האם אתם מעוניינים שערכת הלגו תהיה בעבור כמה ילדים או בעבור ילד יחיד. דבר זה ישפיע לרוב על כמות החלקים בערכה בה בוחרים.
  • נתוני לגו- אתר אינטרנט רציני של זכיין/סוכן חברת לגו, תמיד יספק ללקוחותיו מידע בדבר שם המודל, מספר הדגם, כמות החלקים בו ולאילו גילאים הוא מתאים.

התאמת הלגו לגיל הילדים

 אם מדובר על מספר ילדים במשפחה, חשוב מאוד להתאים את הלגו לגילאים השונים של הילדים. אם מדובר על לגו נינג’ה גו המתאים לגיל שמונה ומעלה, תהיה זו טעות לתת גם לילד בן החמש או השש לנסות ולעזור לילדים האחרים להרכיב את הלגו. יש לקחת בחשבון כי ההמלצות פעמים רבות מתבססות על יכולות אלו ואחרות שמאפיינות גילאים שונים ואף הורה אינו מעוניין שהילד שלו יהיה מתוסכל, שכן האחים שלו מצליחים להרכיב את המודל, אך הוא לא.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *