לגו נינג’ה גו – התירוץ של ההורים והאהבה של הילדים

אחד מסוגי הלגואים המסקרנים ביותר הוא לגו ninja go. כאן מדובר על דמויות ססגוניות שהמציאו סגנון לוחמה ייחודי להם. ערכות הנושא של לגו זה כוללות זירות קרב, רכבי מילוט של הגיבורים, דמויות שונות ועוד. מאמר זה יעזור לקהל הקוראים להבין מה מיוחד כל כך בנינג’ות של הלגו. הבה נתחיל..

בוחרים במשחק לגו

כל הורה מעוניין לקנות לילדו משחקים אשר יעשירו את עולמו הפנימי ויעזרו לו בכל הקשור אל מוטוריקה, תכנון, עמידה ביעדים, יצירתיות ועוד. כיוון שנכון להיום רוב המשחקים שהילדים מכירים מחוץ לכותלי גן הילדים ובית הספר הם משחקי מחשב שאינם תמיד מספקים לילד את אותה העשרה בה מעוניינים, הורים רבים לוקחים על עצמם את המשימה לבלות עם הילדים כמה שעות בשבוע תוך שהם קוראים להם ספרים ומשחקים איתם במיני משחקי חשיבה והרכבה שונים, כמו למשל לגו נינג’ה גו וסוגים נוספים של לגו. המטרה העיקרית של המשחק אותו ההורים יקנו תמיד תהיה העשרה שלה הילד אינו זוכה במקום אחר.

נינג’ה- התירוץ של ההורים והאהבה של הילדים

יש לקחת בחשבון כי ילד אוהב דמויות ססגוניות מסדרות טלויזיה וסרטים שונים ואילו ההורים אוהבים משחקי הרכבה, חשיבה והגיון. על פניו, נראה כי שני הדברים סותרים אחד את השני, אך הם לא. לגו נינג’ה גו מאפשר קורת גג משכנעת גם לילדים וגם להוריהם וזאת משום שהרכבת לגו זה עונה על כל הצרכים של קהלים אלו. היתרונות של לגו זה המוצע באתרי אינטרנט של זכייני לגו, כמו למשל לגוהיטס הם:

  • מוטוריקה- משחקי הרכבה תמיד ידרשו רמה מסוימת של מוטוריקה. כאן הילד נדרש לחבר בין חלקים שונים וכיוון שמדובר על חלקים שונים בצורתם וחלקים בגדלים שונים, פעמים רבות לוקח לילד זמן עד אשר הוא מצליח לחבר בין הצורות השונות.
  • יצירתיות- יש ילדים בעלי עולם דמיוני רחב ואילו לאחרים לוקח יותר זמן לפתח את הדמיון שלהם. לגו נינג’ה גו מאפשר לילדים לפתח את הדמיון שלהם ללא גבולות. הילד יכול לשחק עם הרכבת צורות שונות ולפתח את היצירתיות שלו.
  • פיתוח רמת הריכוז- חשוב לקחת בחשבון כי ילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז יתקשו להרכיב את החלקים לאורך זמן ולכן חשוב להיות סובלניים ולבצע את מטלת ההרכבה בשלבים.

Comments

0 Comments כתוב תגובה

כתוב תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *